måndag 2 november 2015

Bakom Kulisserna


Hej och vad kul att du har hittat till min Blogg! 

Mitt namn är Caroline Kihlgren och jag studerar för nuvarande min master inom Supply Chain Management vid Copenhagen Business School i Köpenhamn. När jag inte sitter fastklistrad framför böckerna och tragglar mig framåt i karriären är en stor passion i mitt liv träning, hälsa och hälsoprodukter. Därav mitt intresse för Dynamic Code som företag och deras enorma utbud av självtester för att lösa alla våra vardagliga frågor och funderingar.  Jag kommer i denna lilla spalt att beröra samhällsdebatten angående de olika testerna som DynamicCode erbjuder, frågor som kunder har angående testerna och ni kommer att få följa min vardag och på vilket sätt resultaten av dessa tester har förändrat min livsstil.

Jag hoppas att ni kommer att gilla det jag skriver om och att det kommer ge svar på eventuella frågor ni som läsare har. Jag vill dock betona att i denna blogg välkomnas alla kommentarer. Även om du misstycker, samtycker eller bara vill diskutera något vidare så skriv gärna och kommentera på det jag skriver så lovar jag att besvara dig på bästa sätt. 

Ha en fin dag! 
/CK 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar